Konta zhp.net.pl

Proces zakładania konta wygląda w sposób następujący:

  1. Wniosek o założenie konta należy wypełnić w formularzu, do którego link znajduje się w dolnej części strony https://helpdesk.zhp.pl
  2. W wyniku założenia konta przez administratora na podany w formularzu adres email wysyłana jest wiadomość zawierająca nowy adres w domenie zhp.net.pl oraz hasło. Nadawcą maila będzie Microsoft, wiadomość nie przychodzi z konta ZHP.
  3. Hasło należy zmienić podczas pierwszego logowania, które należy przeprowadzić na stronie www.office.com

Konta są zakładane w tej chwili raz w tygodniu. Zdarzają się problemy z dochodzeniem maili z hasłem startowym po utworzeniu konta. Mail przychodzi z konta Microsoftu, nie z domeny zhp.pl lub zachpom.zhp.pl, należy sprawdzać również katalog ze spamem.

Jeżeli “coś nie działa”

Jeżeli “coś nie działa” nie wystarczy napisanie maila o takiej lub podobnej treści. Jeżeli zależy Ci na czasie rozwiązania problemu, opisz dokładnie problem – np. jeżeli formularz logowania przyjmuje Twoje hasło, ale nie pojawia się kod w aplikacji Authenticator, bądź nie przychodzi SMS lub nie następuje telefon autoryzujący, napisz to.

Zgłoszenie o niedziałającym koncie prześlij do swojego przełożonego, który przekaże je do administratorów za pomocą formularza umieszczonego pod adresem https://jira.zhp.pl/plugins/servlet/desk/portal/7 (dostępny po zalogowaniu).